Friday, May 18, 2018



СИРОМАХОВ И СИЕ


-Добро утро, г-н Сиромахов
-Дал бог утра почващи в 12!

-Заварваме ви в малко необичайна обстановка. На вилата, правите лютеница?
-Кое му е необичайното?! Зиме иде, зимнина си требе!

-По-скоро очаквахме, че ще творите...
-Аз творя! Лютеницата в България е изкуство, туршията - занят! Един Емил Зола да не е писал гладен? Един Джак Керуак...

-Не е ли малко по-различно?
-Не! Добрият роман и добрата лютеница се правят със сърце и много труд.

-Някои ви критикуват, че книгите ви са леко просташки?
-Да го духат! Тол’ко са им тинквенциите! Аз съм интелектуалец.

-Твърдят, че продавате чалга...
-Ония баварец 7-ца пред къщата, нали го видя! Е, ако друг продаваше тая чалга, друг щеше да го кара сега. А аз държа баварката да си е в моя гараж! Няма да ходя на Лозенец с Ауди я, да не съм некъв изпадняр!

-Какви са отношенията ви със Слави?
-Чисто робски, нищо особено.

-Имате издадени много книги, но от вчера не е излизало нищо?
-Щото привършвах едни шест пиеси и седем  радиопредставления.

-Не жертвате ли качеството, за сметка на количеството?
-Да, определено. Но в България нищо качествено не върви, така че по-добре да има количество. Ти тая баварка на двора, 7-цата, нали я виде? Ти знаеш ли колко харчи 7-ца, в днешно време?

-Един последен въпрос.
-Ааа, не, предишния беше последен, сори ма ми загоря лютеницата!