Saturday, May 12, 2018



Интервю с банкер

От колко години сте в професията?
-От петнадесет. Истинска наслада.

А преди да станете банкер? С какво се занимавахте?
-Със същото и то доста дълго време.

Кое за вас е най-хубавото в тази професия?
-Да си тръгвам в 5.00.

А не ви ли се е налагало да оставате до късна нощ в офиса?
-Разбира, че се е налагало! Но не съм го правил.

А какво правите когато се преберете? Имате ли някакви хобита?
-Да. Имам ферма за мравки. Отглеждам ги от малки.

А сега по-големи ли са?
-Най-малката е на четиринадесет, почти юноша, както се казва. А беше толкова сладка като бебе. На есен е на училище.

Разкажете повече за свободното си време?
-При нас няма лично време! Винаги сме “под прожекторите”. Най-вече на ДАНС.

А нещо за вашето семейство?
-Имам две семейства. За кое от двете искате да знаете?

Имате две? Но защо?
-Мога да си позволя, затова. Не го правя, защото го искам! Въпрос на престиж.

Малко по-сериозен въпрос. Някога лъгал ли сте клиент?
-Не. Спестявам им истината. Само Мерцедес не фалира. Всички други идват и си отиват.

Какво най-много цените в своите клиенти?
-Наивността.

А какво спечелихте или загубихте през всичките тези години?
-Не съм сигурен точно, счетоводството ми го водят в Швейцария.

Като добър човек ли се самоопределяте?
-Не! Ако бях, нямаше да бъда добър професионалист.

Съжалявате ли за нещо и искали ли сте понякога да имате машина на времето?
-Разбира се, веднага след борсовия крах от 2008-ма.

А ако имахте бутон "назад във времето", бихте ли го натиснали?
-Да! Бих върнал социалистическата държава!

Социализма?
-Да. Тогава няколко години изкарах на един кестен, в кораба на  Блейк. Искам пак!

Играете ли тенис?
-Вие идиот ли сте? Аз съм банкер! Тенис ракетата ми седи под възглавницата.

Имали ли сте проблеми с жената?
-Да. Оплаква се от тенис ракетата.

Кое е идеалното място за живеене, според вас?
-София.

Но има толкова по-красиви места?
-По-красиви са вече всички други места, уви. Обаче аз си я харесвам. Грозна, но моя!

Не е само ваша!
-Да де, има и някви други...

Обичате ли музиката? Ако да, то каква уредба ползвате?
-GL 420, oсмак. Преди това имах XC90, също се чуваше добре, но не е същото. С Рено 5 беше най-лошо, ...превърташе.

Каква храна предпочитате?
-Не е важно какво яде човек! А какво ще остави след себе си! Затова не ям разхлабващи храни.

Обичате ли сьомга?
-Предпочитам руси.

Любим филм?
-Моят живот. Харесва ми!

Благодаря ви за откровенното интервю.
-Няма нужда, дължите ми 50 евро. А ако искате да го публикувате, допълнително още 150.